tisdag 30 november 2010

Lite renoveringsfunderingar....



Tänkte skrämma er med åsynen av vår lilla toa på bottenvåningen. Jag har funderat i flera dagar nu på vad vi skall göra med åbäket. Vi har kommit fram till att det inte blir kakel och klinker i hela toan iaf. Kanske lite kakel över handfaten bara. Eftersom det är så ful mintgrön nyans på alla väggar och insida av dörr, så måste det ju målas. Nu till min stora fråga!
Vilken färg ska vi välja??!!
 Jag har funderat fram och tillbaka frågat Mats ett antal gånger, men inte kommit fram till nån aha uppevelse.
En liten tanke är att göra det ljustbeige/latte/sandfärgat. Natur färger och material. Det som är bra är att vi inte behöver köpa "vitvaror". Toastolen och handfat är nytt.
Nu tar vi alltså emot alla tips vi kan få på bra inredning och färgval till världens minsta toalett.

Nu skall det spelas Monopol på Wiiét.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Din favoritfärg -> rosa ;)

h: kusin Johanna

Anonym sa...

Jag röstar på en tapet! En färg på tre väggar och en fondtapet. De toaletter jag varit på med en tapetvägg har varit så mysiga!
Kram Sara (elvis & love)