måndag 7 juli 2014

Loppisfynd!


Satt och drack morgonkaffe med grannen i lördags då hon sa att det skulle var loppis lite längre bort på gatan kl 10. Eftersom vi inte hade nånting annat planerat så sa jag att jag gärna hänger på då hon skulle gå.

Vilka fynd vi gjorde!
Älskar när en loppis har LOPPIS priser.
Hyllan ovan är en Bruka hylla ( etiketten satt fortfarande kvar) och jag fick den till priset av 100kr...!!!
100 KRONOR!
Övriga fynd vi gjorde va:
portabel dvd spelare till bilen: 70kr ( fungerar perfa)
2 badyklubbor + bollar : o kr
Dc Shoes vinterboots 50 kr
Quicksilver resväska med hjul: 50 kr
Disney dvd: 20 kr styck
Star Wars lego: 100kr ( gigantiskt skepp)
Micado ( råttfällan) spel: 20kr ( som nytt)
Helt ny skateboard 50 kr
Vita finskor till My ( Zara) 40kr

Inläggen duggar inte tätt nu och det beror på att tiden inte räcker till.
Mycket att fixa inför semestern och på kvällarna efter hämtat barn på dagis flyger timmarna förbi. Sen somnar jag ju tyvärr alltid när jag lägger dem. Efter det orkar man inte med mycket.
Nedräkning till semestern har börjat på allvar. Fredag eftermiddag går jag på semester i 4 veckor. 
Så skönt ska det blir.

Får se hur mycket jag kan uppdatera er medans vi är på resande fot.

Njut av sommaren, nu är den äntligen här igen!





Inga kommentarer: