torsdag 5 mars 2015

Det här med att vara nyttig.....en omtänksam födelsedagspresent

Vet inte hur jag skall beskriva detta, men jag fick en av världens mest omtänksammaste födelsedagspresenter. Min/ vår nyvunna vän Martha gav mig ett träningsschema med massa övningar som hon skall lära mig och sen ha koll på mig i 4 veckor. En annan människa skall alltså hjälpa mig i 4 veckor. Det är så snällt så jag nästan spricker av förvåning. En egen PT!!
Detta började redan förra måndagen och allt har gått bra, fram till min födelsedag som vi spenderade både på afterski och krogen. Kan säga att min kropp inte är 20 längre. Jag har varit helt slut i 2 dagar. Kroppen är uttömd på energi, och eftersom jag gjorde en rejäl vurpa efter afterski´n har jag jätteont i nacken. Fick köpa Eeze spray idag för att kunna sova normalt.
Skall ta nya ordentliga tag nästa vecka, då är det inget kalasande som kan förstöra.

Fortsättning följer....

ps. det konstiga svarta på min sallad är svarta belugalinser. De blev jättegoda när jag kokade dem med lagerblad och lite örtkrydda. Ett litet tips så här på tordagskvällen.


Inga kommentarer: