fredag 4 mars 2016

Om jag vore singel




Ja...då hade jag nog sökt till årets Bachelor Sverige. Hahah...nja. så pass bra självförtroende har jag nog inte.
Men jag vet vilket program jag skall följa i höst iallafall. Denna kille va ju assnygg. De avslöjade precis namnet och inspelninsgort på Tv4 nyhetsmorgon och jag hittade inga foton på honom på nätet. detta foto är lånat från tv4.se.
Aruba är inget fel ställe att åka till och hitta kärleken!?

Skall ni titta i höst?

Nu är det dags för stora Vasaloppshelgen här i Sälen och vi får ytterligare 4 nya gäster som skall bo här. Ikväll blir det inget fredagsmys....snarare fredagsfys ( läs städ).


Visst ja, igår blev jag ett år äldre också. Försöker förtränga det, känns inte så märkvärdigt när man är så gammal som jag haha.
Jag va iallafall till frissan och idag mår inte hårbotten bra alls.
får visa före och efter resultat i nästa inlägg.




Inga kommentarer: