måndag 25 april 2016

Nya sänglampor


Tror inte jag har visat er våra nya sänglampor?!

Äntligen fick vi tag på dem, första gången var de slut. Det braiga med dessa (vi har såklart två) är att de är dimbara. Vilket är väldigt svårt att få fast på foto haha.
Sen att foten är en typ av "skål" är ju bara så bra för smycken och annat smått och gott.

Jag vet inte om jag är supernöjd över lampskärmarna, får se om jag hittar några andra i framtiden. Visst är de fina, men de passar inte min stil längre. Eller så får jag helt enkelt skaffa nya gardiner och annat i sovrummet som passar lampskärmarna haha. I-lands problem. Eller så kanske jag helt enkelt skall ta och städa och göra fint i sovrummet. Då kanske jag blir mer nöjd. haha. jaja...dessa problem...

********

Arbetslös, mellan två jobb, ledig eller mångsysslare...ja kär barn har många namn. Det är vad jag är nu iaf. Så kanske har ni turen att se fler blogginlägg framöver? 

Nu värma upp gårdagens Tacorester till lunch innan vi skall hämta Alfons på Skolan.

Ha de!









Inga kommentarer: