tisdag 26 april 2016

Oooopss! Jag råkade boka en sista minuten....



Foton: ving.se 


Ja...vad ska jag säga?!
Det är inte bra att sitta hemma och ha tråkigt.
Råkade ..ja råkade beställa en sista minuten resa och vi åker på lördag och blir borta i en vecka.
Kände att vi behövde komma iväg till värmen och solen tillsammans hela familjen. Då vi kommer jobba hela sommaren efter Legolandresan i maj.

Så nu blir det sol och bad och god mat i en vecka i Turkiet och Alanya.
Barnen får njuta av vattenrutschkanor och Lollo & Bernie, och vi föräldrar får umgås och njuta av god mat och värme.
Nu har vi alltså 3 dagar på oss att förbereda allt och än så länge är bara kattvakt ordnad.
Tur att vi har världens bästa grannar här i området.

Vi har ju knappt hunnit plocka bort skidkläderna och fått på sommardäcken på bilen. Så lite saker är det att ordna före resan haha.


Nu: hämta de små gofisarna från skola/dagis.
Förbi apoteket för lite reseapotek.
Till bibblan och se om de har nån bok till mig. Hoppas och tror att inte bara en bok räcker på en vecka. Hoppas kan jag väl alltid?

Om nån läser och har tips på saker som ej får missas om man åker till Turkiet får ni gärna lämna en kommentar.
Det bästa med mig blogg är att alla absolut får kommentera även fast de inte har nåt tips att komma med.. *hint hint* hihi

Kommentarerna haglar ju inte direkt på mig...*snyft*


Inga kommentarer: