tisdag 16 april 2013

Lite inrednings inspiration

foto: okänd

Har läääänge varit sugen på att göra en panelvägg i vardagsrummet, och nu i nya lägenheten hoppas jag kunna göra/ få det. Vi får väl se vad sambon och hyresvärden säger om det?

Har funderat på vår matplats ett tag och vi är ju i startgroparna med att köpa nytt och jag vet inte riktigt vad vi skall ha. Är lite småsugen på tolix stolar eller liknande. Denna kombo med grovt bord och vita stolar är ju bara så fränt. Jag är även lite sugen på att ha en betongskiva som bordsskiva ( vi har ett betongföretag här i Sälen som jag skall kontakta), sen vet jag inte hur man skall få till det med ben eller underrede. Nåt form av kryss hade varit fint. Sen betong tillsamman smed kristallkrona är ju så coolt...meee want!


       
Foto: Sköna Hem/ Wichmann & Bendtsen Photograhpy
Styling Helena Strauss och Marie Delice Karlsson

Väggen bakom sänggaveln är ju så fin!
Liggande tapet....ännu en bra idé jag skall lägga till i minnesbanken.






Inga kommentarer: