fredag 26 april 2013

Tävling- vinn fin fin matta

bild lånad från Lantlivinredning.se


Eftersom vi behöver mycket nytt till lägenheten (som vi för övrigt flyttar till imorgon) passar det ju perfekt att vara med i utlottningen/tävlingen om en fin fin matta från butiken Lantliv Inredning i Leksand.

Det är Lotta med bloggen Fyra årstider som har en liten tävling tillsammans med butiken lantliv inredning där man kan vinna en matta i valfri färg.

Jag är såklart med, va in till butiken för några veckor sedan och de har så mycket fint. Då tittade jag faktiskt efter en matta till vardagsrummet. Hittade flera fina som man kunde beställa. En från Himla och en från House Doctor va det jag tittade på då. Dessa randiga passar nog mer i hallen eller köket.

Det va allt från mig denna gråmulna vinterdag, jepp..snön har fallit igen. Kändes nästan lite Juligt på vägen till jobbet....haha.

Trevlig helg, jag kommer nog inte ha tid med bloggande i helgen, följ mig istället på Instagram... Malisslo.
Där ni säkert kommer få se massa flyttbilder...om  man nu tycker det är kul att se andra stånka och bära tunga möbler hihi

Inga kommentarer: