söndag 7 april 2013

Rensa


Denna söndag har gått i rensa och packandes tecken kan jag lova. t.o.m medicinskåpet har rensats på gammalt. Har hunnit packa några flyttlådor och börjar känna mig lugn inför flytten....... även fast hela ladan är kvar...typ. Där ska nästan allt slängas, så det tar nog inte så lång tid.

På bilden ovan ser ni en hög av vintermössor mm som jag sorterade och packade ned idag. Sparade bara det mest nödvändigaste, vilken minskade allt till ungefär en fjärdedel. 
Ni som följer mig på Instagram ( malisslo) har redan sett denna bild idag. 
Jag är väl som alla andra, som tycker det är så mycket smidigare och snabbare att lägga ut bilder på Insta istället för att blogga.

Nu en jobbvecka med mycket jobb och förhoppningsvis får vi nycklarna på fredag och kan besikta lägenheten. ....jihooo! 

Inga kommentarer: