tisdag 9 september 2014

Tandläkarbesök och 2,5 års koll

Underbara Gotland, som vi saknar öjn och B& L. Fotot är taget vid nordöstra Gotland när jag och Mats fick en kvällsutflykt ensamma medans farmor L var barnvakt.


Denna lilla gula skapelse, vår goaste prinsessa skall på 2,5 års koll på fredag. Stora tjejen! Vi har fått ett papper med frågor som vi skall fylla i innan träffen. Mycket handlar om talförmågan, och där har vi nog inga bekymmer. För vår lilla prinsessa babblar hur mycket som helst. Hon är så go och har så mycket att berätta. Lika smart som sin mor *blink*.

Detta lilla charmroll var på sitt andra tandläkarbesök idag, och allt gick galant. Lite rädd var han såklart, vem tycker om tandläkaren lixom?! Nu blir det koll om ett år igen.

Annars lunkar livet på i vanlig takt. 
Känns som jag inte har jobbat en hel vecka sen semestern. Första veckan blev jag och Alfons sjuka. Andra veckan blev jag kallad till operation igen ( Falun). Denna vecka har jag varit förkyld och jättehostig. Imorgon blir det tillbaka till jobbet igen. 
Dagarna går och jag väntar på provsvaret från operationen.

Hoppas ni mår bra där ute bloggisar!

Nu idol och mys i tv soffan!


Inga kommentarer: