tisdag 19 juli 2011

60 timmars vecka.

Åter på jobbet efter en 3 dagars helgledighet.
Släktkalaset gick jättebra, trots dåligt sommarävder. Fast för oss i Sälen va det inte så dåligt. Solen visade ju sig och det kom inget regn.
5 kampen va riktigt rolig, längesen man lekte sådär =)  Tyvärr vann inte mitt lag, men vi kom inte sist iaf.

Till mat bjöds det på kalkon/fetaost sallad och grillat med hemlagad fransk potatissallad. Plus massa tillbehör.
Fotona har jag inte sett än , men de blev nog okej.
Vi fick några tagna med vår kamera, men jag har inte med den till jobbet så de får jag visa er nån annan dag,

Denna vecka kommer bli lååååång, jag jobbar 5 st 12 timmar pass och är först ledig på söndag. Hoppas jag orkar.....

Pssst.... Moster Monica:....Jag bjöd på din salladssås till pastasalladen i lördags och kan säga att den va en stor succé ;) t.o.m de kinkiga barnen älskade den!!!

Inga kommentarer: