tisdag 26 juli 2011

Gott & Blandat

Denna fina cupcake ställning köpte bästaste vännen Sofia till mig. (Innan de hann ta slut på Classe).
Har inte hunnit ha premiär än, men snart måste jag. Det kliar i fingrarna när jag ser lådan hihi.

Bara älskar dessa blommor. Har ingen som helst aning om vad de heter, men ljuvligt rosa är dem.
Korgarna jag har planterat i är från Dollar$tore....hör å häpna. 3 styckna för 80kr. Som hittat!

Kunde inte motstå dessa när jag kikade in på Dalaclogs i Oxberg. Halva priset och ack så sköna. Dessa är med gummisula, de andra jag har är med trä vilket gör dem mycket hårdare att gå i.
Ser ni även golvet på farstukvisten? Det har jag jobbat hårt och länge med för att få den exakta patinan...hahahahah NOT!!  Den är så sliten så den skulle behövas bytas ut eller få en rejäl omgång iaf.

Nu blir det jobb i två dagar framöver sen kommer syster och pappa på besök. Ska bli så mysigt!

1 kommentar:

LyckligaPraliner sa...

Men va , finns det en ställning till dem också??? :)) Den rosa blomman ser väldigt fin ut. Men det där golvet var det väl inget fel på. Det tar tid och mycke spring för att få till det precis så där ;)
Ann-Louise