torsdag 14 juli 2011

Släktträff med sambons släkt, tillbaka på jobbet och noll inspiration.

jaha.....så va man tillbaka till jobbet efter semestern...efter 2 dagar av migrän på kuppen. Suck!

Torsdag idag och blogginläggen dimper inte in lika ofta. Vet inte vad som hänt men jag har ingen lust, känner mig nästan illamående när jag tänker på att jag måste sätta på datorn. Vad har hänt lixom!??? Förut va det totalt tvärtom, då fick jag abstinens om jag inte kollade bloggen flera gånger per dag. Kan jag ha råkat ut för nån ny sjukdom...typ bloggfobi eller liknande? Nån som varit med om liknande?

Tänkte iallafall skriva och berätta om nåt kul som ska hända, så det inte bara skrivs tråkigheter här ;)
På Lördag blir det stort släktkalas hos svärmor och bonus-svärfar. Det ska fotas både familjefoton och släktfoton av finaste svägerskan Sara. Mitt i det roliga kommer då klädproblemet. Vad har man på sig på sådana här fotograferingar? Ska alla i familjen följa nån färg eller?
Får prova lite olika outfits imorgonkväll. Sonen har finkläder iallafall, han är ju lättast att fixa till sötingen!

Återkommer (hoppas jag) med uppdatering om hur det blir och kanske med några smygtittar på fotona!

2 kommentarer:

marrimoster sa...

släpp kraven - du behöver inte blogga - ingen som kräver det , tänk inte på det så ska du få se att rätt som det är dyker det upp något man vill blogga om - el visa bilder - det får bli som det blir.
att välja färg på kläder är svårt och till ett fotografi med många människor är det kanske bra om det inte blir för brokigt , enfärgat rosa på sommaren el vitt o svart är alltid snyggt - lycka till - trevlig fortsättning på sommaren

LyckligaPraliner sa...

Bloggfobi...Finns säkert och ett väldigt vanligt förekommande tillstånd. Ibland drabbas jag av det också men det går över mycket snabbt :D Ha ett roligt släktkalas imorgon! :)