onsdag 27 juli 2011

Gekåsfynd och min nya materiella kärlek.

Lite fynd från trippen till Gekås.

Kniven är inte därifrån utan från Systrarna Voltaires butik i Pub huset i sthlm.
Bästa kniven jag någonsin använt! Kunde inte motstå den när jag äntligen hittade den i butik i Sverige. Har letat i flera år, men då har den endast funnits på nätet och varit svindyr.

Pure Komachi. Superbra Japanska knivar. Lätt som en fjäder i handne och sylvass. Med teflonbeläggning för att sakerna inte skall fastna när man skär.
I ROSAAAAAAAAAA!!! =)



2 kommentarer:

Lisa.L sa...

Vilka fina fynd :D ja gina har också nåt har jag hört, men du kan ju handla från deras hemsida :D

Ja det viktigaste e nog att man får ta prover så man ser att allt e bra :D kram

marrimoster sa...

jag har 2 av de där knivarna , den rosa och en mindre grön kumachi knivar - jag har köpt dom på nätet för ca 2 år sedan o de funkar lika bra ännu - vad spännande att åka till Ge-kås - men var det inte långt ??