torsdag 6 september 2012

Air wick doftpinnar


Jag har kommit med i kampanjen om att få Buzza (testa och dela med mig av mina tankar kring produkten) två olika doftpinnar från Air Wick: Cool Linen & White Lilac och Midnight Blackberry & Vanilla Silk.  Får paketet nån gång nästa vecka, och ser verkligen fram emot detta. Har funderat på att köpa liknande produkt från Partylite innan, men de har varit så dyra, så jag har avstått. Nu kommer en billigare variant och som man kan hitta i vanliga matvarubutiker. Perfekt!

Så nu ska jag ta med dessa till jobbet och Buzza dem där har jag tänkt. På min nya arbetsplats...så kul med nya arbetskamrater. Ska först testa dem här hemma och se vilken jag gillar mest. Jag gissar på Cool Linen& White Lilac..de ska dofta av nytvättad tvätt och syrener...yummie!

Återkommer med mer när jag fått paketet och hunnit testa.







2 kommentarer:

Anonym sa...

Åååå de doftar jätte gott !!!!! Vi har sådana här i Frankrike :))). Kram

Martina sa...

Hej syster,
jag köpte en AirWick spray i grekland ju, I LOVE it!
Så ska bli spännande att se om dessa håller samma standard :)

KRamis