måndag 24 september 2012

Just nu...måndag


...just nu funderar jag på om vi kanske ska skaffa oss en omodern gräsklippare =)
Denna plus 3 till besökte vår gård igår. I know...same procedure as last year.
Då hade bondens (Ove Lind) kossor också rymt. De tuggade glatt i sig vårt oklippta gräs på vår äng som vi inte gör nånting med. Kanske ska ha 1-2 kossor gående där och beta. Nån som har nån att låna ut? haha

Jag fick leta fram bondens nummer och ringa och säga att vi har hans kossor på vår gård....han lät inte ett dugg förvånad, så han är nog van. Roliga djur det där. Rymmer för att hitta godare mat nån annanstans.

Idag bär det av på 2 dagars kurs i Stockholm, Älvsjö. Får se  om jag hinner blogga eller om ni vill kan ni ju se vad jag gör på Intsgram...malisslo heter jag där.

Tjingeling! .

Inga kommentarer: