torsdag 20 september 2012

Dop tilltugg- Mingelmat



Äntligen har jag haft anledning att använda min stora fina kokbok med mingelmat jag fick av syster i present. Det har bakats västerbottenminipajer med mandel i ( hade inga valnötter hemma).
De blev riktigt goda, Mats tyckte de va lite torra, men då sa jag att det ska ju nån god gegga på och nån lax eller räka till...då blir de godare. Då fick jag ett tveksamt okej....
Får se vad dop sällskapet tycker nästa lördag. 
Med lite champagne går allt ned hihihi

Det finns så mycket kul och fint i boken, så man vill göra massa mingelmat. Tyvärr får det bli en annan fest...denna gång ska vi ha fika och kaffe. 
Ett till tilltugg ska jag dok göra, men det blir nån nån sorts mack-snurra eller liknande. ...



Tips på gott rosa bubbel tas gärna emot. Jag är inget jättestort fan av roseviner..men är det rosa tema på dopet så är det hihi.

....over and out...........!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: