onsdag 6 mars 2013

några instagrammare

My och jag tittade på vasaloppet, eller jag försökte titta när hon klängde och ville leka i soffan

Jag fick vad jag önskade mig av älsklingen, ett fint kamerastativ.

fick även ett fint ugglehalsband av svägerskan, plus en cool top med paljetter. tyvärr tog jag ingen kort på den.                                                                            

My innan första dagen på inskolningen på dagis.
Nu har hon varit där i 2 dagar tillsammans med Mats. Imorgon skall han lämna henne och åka iväg till banken, och vara borta i två timmar. Duktiga tösen gillar dagis.

I går fick jag en dag i backen med bästaste Em. Det va typ hundra år sedan vi hade en liknande dag. Typ våran vintersäsong i Åre...saknar dem tiderna ibland.

I denna säng sitter jag just nu och skriver. Är i Sthlm på kurs. Åkte tidigt imorse och har hunnit med en sväng på Ikea, soff &stil och Lindex.
Hittat massa fint, som jag får visa senare.


Ps...måste köpa mig en symaskin.....hmm...en födelsedagspresent till mig själv kanske hihi...Ds
Ps.2...vi har fått huset sålt och skall flytta till lägenhjet....ska bli så skönt. Har sisådär 5 v på oss att packa...tjibbi!! Ds

3 kommentarer:

Martina sa...

Hej syster,
Klart min lilla guddotter sköter sig ;)
Jag kan ju komma upp och hjälpa packa, jag är brutal i vad som ska slängas och inte hahaha

Puss och kram

Unknown sa...

Fina presenter! Så härligt med en tripp till sthlm och att du hunnit med lite shopping.
Så roligt att ni fått huset sålt, hoppas ni fick vad ni ville ha!
Blir det lägenhet så länge eller hur har ni tänkt?
Kram!

Anonym sa...

Kul att få huset sålt så fort. flyttar ni långt?
Linnea