fredag 23 augusti 2013

Nu hakar jag på detta- squat



Jag är verkligen inte en träningsmänniska. Kanske om jag hade mycket tid över, skulle jag träna mer.
Tyvärr så tycker jag inte att jag har så mycket tid över när jag ha två små barn att ta hand om.
Min träning har stått helt still sen ett år tillbaka ungefär. Det var när jag började jobba heltid efter att ha varit mammaledig i 6 månader som jag inte orkade efter jobbet. Har betalat det där jäkla träningskortet alldeles i onödan...men det drabbar väl ingen fattig haha.

Nu har jag läst lite om denna nya challenge med squats, och tänker prova. Ska ta foto ikväll, så jag har ett före foto. Kul att se om det blir nån skillnad. Glömde ju ta ett före foto innan jag började med nyttig mat och lchf/gi.

Vågen står still på 61-63 kg och vägrar gå under 60kg.
Mitt mål är inte att väga lite, utan jag vill slippa se gravid ut.
Efter att ha fött 2 barn inom en 3 års period och sen inte tränat direkt efter ....har satt sina spår på magen kan jag lova. Ingen babystjärt där inte...snarare ett gammalt russin...( föreställ er inga bilder i huvudet nu bara)

Målet är alltså:

Helst väga runt 58-60kg.
Storlek Small i kläder.
Fastare kropp och bättre kondis.
Äta nyttigare och inte så mkt kolhydrater.
Få i mig alla vitaminer och antioxidanter jag behöver.
Vara glad och må bra!

Skönt att ha mål i livet...visst?
Vad är ditt mål?

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad duktig du är!!! Härligt med att vara så motiverad, jag klarar de inte! Önskade att de skulle fungera.....måste nog skärpa till mig lite, lycka till med all träning o mat o vitaminer ;) jag hejar på dig. Puss o kram från Linda / faster