torsdag 31 oktober 2013

Slog till


Ja...jag va tvungen att slå till på denna. Till ett pris med 30% rabatt kunde jag inte låta bli. Vet att den kommer bli välanvänd och hålla i många år.
Vi hade vår Stiga snowracer tills jag va ca 15 år, och den höll många år. Detta kan inte vara ett dåligt köp till barnen.  Nu är bara frågan när de skall få den? Kanske får bli en lill-jul present till 1:a advent. Sen är vi ju inte hemma i Sälen så länge till i december. Den vi har nu (som är ett fynd från Bosse) har gått sönder och är av nåt "billigare" märke. Så om de ska kunna leka ute när första snön kommer måste de ju få den tidigare än julafton. Frågan är ju bara vart vi ska kunna gömma undan detta stora paket när det kommer från Lekmer.se. Klickade även hem lite andra rea produkter vi behöver till solsemestern. Uv kepsar och bandanas åt barnen till 60% reapris. Kanon! Sen klickade jag hem en liten överraskning till My. Jag tycker det är så svårt att hitta på bra presenter åt henne.
Vad köper ni till små tjejer på 1,5-2 år? Än så länge är hon inte så superintresserad av dockor, så det är det ingen ide´att köpa många av. Hon skall få en Skrållan i 2 års present ( köpt på Gekås i somras), eftersom jag tycker det är bra att köpa få och bra leksaker än massa skrot.

Trevlig helg på er. Idag är det nästan fredagsfeeling för mig då jag jobbar halvdag imorgon.

Tjingeling!

1 kommentar:

Anonym sa...

Duplo gillade min lilla tjej. bra leksaker de kan ha länge. Små bondgårdsdjur och sånt var populärt. Bebis tittut bok också.
monica