onsdag 12 mars 2014

Födelsedagspresent till mig själv, Beach House nattlinne




foto sleepo.se

Eftersom jag fyllt år precis kände jag att det var okej att köpa en sak till mig själv.
Jag är i stort behov av sovkläder/nattlinnen. Jag sover oftast i gamla och för stora och fula t-shirts, och varje gång jag är ute och letar i butiker efter sovkläder hittar jag ingenting. Jag vägrar Snobben på mina kläder!

Såg att Sleepo.se hade 20% rabatt på sortimentet från The Beach House just nu, och jag har läst mycket gott om kvalitén och materialet på deras lakan och när jag såg att de hade nattlinnen slog jag till.
Det blev den ovan och i den färgen. Typisk "sov" färg tycker jag. Lugn och fin och inte vit, som lätt blir fläckig och ful.
Nu kommer jag sova som en ängel *hoppas hoppas* framöver. 




Godmorgon förresten, onsdag och mitten av veckan och fredag för mig eftersom jag skall vara hemma torsdag och fredag och ha kvalité tid med barnen. Hoppas bara My blir friskare tills dess. Annars blir det VAB istället. På fredag kommer även systeryster och bästis Fia och guddottern Antonia på besök över helgen. Vi ska mysa, fika och bara umgås. Ska bli så kul!

Sol i sinne sitt inte inne!
...eller nåt...*håller tummarna för soligt väder nu när jag ska vara "ledig" *



Inga kommentarer: