torsdag 20 mars 2014

Sommarkläder 2014




Även fast snön yr runt utanför sitter jag och funderar över sommaren. Inte vanligt för att vara mig. Jag älskar ju vintern.

I år däremot längtar jag till sommaren, och just därför sitter jag och tittar runt på nätet efter sommarkläder. De sommarkläder jag har i garderoben ( har rätt bra koll på allt nu eftersom jag precis har packat upp allt i och med flytten) är gamla och få. Jag har massor med tjocka tröjor och byxor, men inte mycket sommarkläder alls. Därför tyckte jag att jag va värd dessa klänningar ovan. 
Klickade hem lite från Bubbleroom för första gången. Även fast jag är lite skeptiskt till att beställa kläder på internet, då man inte kan prova och se vilken storlek som sitter snyggast. 

Övre bilden: en jättefin klänning enligt mig, som skall användas på sommarens fester och släktkalas. Perfekt då den har 3/4 ärmar som kan dölja mina tatueringar. 
Mittenbilden:  är en perfekt klänning till lata sommardagar.
Nedre bilden: Perfekt klänning till lite svalare dagar och med en färgglad kofta till. Gillar detaljerna med spets och knytet i midjan.

Hur går era semesterplaneringar söta bloggisar!?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag gillar alla tre klänningar. De är super snygga. Vill ha lika. Bra val :) kollade lite på hemsidan, mycket bra och priserna är helt ok.. Du kommer bli en liten sommar fe :). Kram Linda