fredag 24 oktober 2014

Fin lägenhet nära Stockholm till salu...




Mäklarens foton


Måste tipsa om en urfin lägenhet söder om Stockholm.
Systers lägenhet

Nu tar hon steget och säljer den och flyttar från Haninge till stora staden. Äntligen beger hon sig från kommunen där hon är uppvuxen. Kanske på gott och ont. Vår pappa bor ju fortfarande kvar, så vi kommer ju åka dit iaf. Det är absolut inget fel på Haninge, men nån gång i livet måste man sprida sina vingar. Se världen, om än bara för en 30 minuters färd norrut. Prova på annat.

Jag är så glad för allt jag gjort och allt jag sett och varit med om genom alla mina flyttar runt om i Sverige. Ångrar inget, för allt har gjort mig en erfarenhet rikare.


Så funderar ni på att flytta till storstaden, men inte har råd att bo mitt i centrala Stockholm är detta ett hett tips för er. Haninge är en förort som är i expanderingsfas till tusen. De byggs för fullt och bostadspriserna bara blir högre och högre. De byggs köpcentrum och busstationer och det tar bara 20-25 minuter in till stan kommunalt.

Kika in på länken så ser ni!




Inga kommentarer: