tisdag 9 december 2014

December svischar förbi......



Julblommor och stilleben, några av favoriterna här hemma just nu. Vad vore julen utan julblommorna så som Hyacint, Julstjärna och amaryllis?!
Jag är rätt traditionell av mig och kör på samma varje år. Älskar hyacintdoft och köper en så jag alltid har minst en utslagen här hemma.

*************************
Nu är det redan 9 december och imorgon är det 10 december vilket betyder Nobeldagen och min namnsdag. Lite annat kul händer också imorgon och på torsdag, men det är rätt så hemligt fortfarande så jag vågar inte skriva det här. Positivt är det iaf och jag ser fram emot det jättemycket.

**************************
Nä..nu ska jag skippa datorn och sätta mig med gubben i soffan.

Kram alla bloggisar!!


2 kommentarer:

Camilla 33 år och 10 barnsmamma sa...

Härligt :-D
Jag missar alltid blommorna men i år ska jag nog komma ihåg dom haha
Kul med roligheter..ler..
Mvh Camilla

Unknown sa...

Grattis på namnsdagen!
Spännande med roligheter att se fram emot!
Hoppas du får en fortsatt bra vecka!