måndag 1 december 2014

Första december


Kikar in en snabbis och tipsar om lite skönhet.
Inte varje dag det händer på Lantlivet på fjället-Familjen R´s blogg.

Den webbutik jag handlar av mest är www.skincity.se och nu i december har de (som så många andra) julkalender med olika pangpriser varje dag.
Idag var det en CC cream från PETER THOMAS ROTH.
Jag råkade såklart klicka hem en tub till 45% rabatt. Perfekt då jag ändå hade tänkt prova på denna dunderkräm som heter CC. Läst och hört mycket bra om den, men inte fått ändan ur och köpt en.
Nu hoppas jag den ligger i brevlådan imorgon. För även det är superbra med Skincity. SUPERsnabba leveranser! Även för att vara till byn som gud glömde när det gäller transporter. Sälen.

Nu blir det jobbigt eftersom det är 23 dagar kvar i julkalendern, hur ska jag klara mig från att INTE klicka hem nåt mer? :)

Får skippa allt som har med dator att göra, eller helt enkelt gömma VISAkortet hihi.

Ha en fortsatt kanonvecka bloggisar!


Inga kommentarer: