måndag 4 maj 2015

Det här med att fira bröllopsdag?


Hej hej läsare och Maj månad!

Hoppas ni haft en skön ledighet, här va den kall och grå. Vi fick en solig dag iaf, och Alfons fick en ny cykel och vill ut och cykla hela tiden. Vårt duktiga gofis!
Dessa kvistar har han själv knipsat av med sin tång från snickarlådan (julklappen) och satt i vasen helt själv och fyllt på vatten. *stolt mamma*
Kanske blir en snickare och inredningsstylist av honom, även fast han säger att han skall köra grävmaskin när han blir stor. hihi


****************

Nu till rubriken....

Min bloggplats

Jag och min man....ja han är ju min MAN nuförtiden. Känns så konstigt att säga det och skriva det.
Vi skall iaf fira vår första bröllopsdag i sommar, och eftersom det är den första vet vi inte riktigt vad man skall eller brukar göra.

Vi har iaf bokat en utekväll i Visby med hotellnatt. Det är småbarnsföräldrarlyx det. Vi har nog aldrig sovit borta på hotell utan barn om jag tänker efter.
Supersnälla svärisen Linda ( tusen tack Linda för att du ställer upp <3 ) kommer vara barnvakt tillsammans med bästaste farmor Lena.
Nu tror jag absolut inte att det kommer bli nåt problem alls för dem att vakta våra två gofisar, eftersom de är de snällaste och gulligaste två busfröna som finns.

Ps. köper man present till sin man på 1-års bröllopsdagen? ds.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så klart jag ställer upp att ta hand om A o M våra gulliga kusiner :) jag och Laurent firade 1:års dagen med middag och hotel natt. Så de tycker jag ni gör rätt i. Kram Linda