tisdag 26 maj 2015

Lite shopping Stadium Outlet

Inför sommarens promenader och träning var jag tvungen att införskaffa mig ett par sköna sneakers.
Dessa är ursköna och superlätta och i en underbar färg.
Priset va också överkomligt 499:- ( ord 1099:- )

Vi använder en ryggsäck i denna familj och den börjar bli rätt sliten och en av dragkedjorna har gått sönder, så jag kände att det var dags för en ny.  Jag "råkade" gå förbi väskavdelningen på outleten och hittade denna för 400:- ( ord 899:- ) När den hade så smarta fack och bra knäppning fram och i en sån cool färg var jag tvungen att köpa den. Ytterfacken är också jättebra och man kan få plats med dricka eller mellis i dem. 

Perfekt fack för plattan/datorn då ryggen är tjock och "fodrad".

Ibland kan man göra riktiga kap på outleten. Jag hittade dessa skidstrumpor för 30:-. I vanliga fall kostar skidstrumpor runt 100:-, synd bara att de inte hade några i barnstorlekar. Alfons har slitit ut sina redan.

Idag skall jag snart iväg med Alfons på 5 ½ års koll på bvc. 
Återkommer med info från den senare.


Inga kommentarer: