lördag 16 april 2011

Lördag och Jeff Dunha.ha.ham.

Ljus är aldrig fel, så fort man tänder ett ljus blir det mysigt. Jag bara älskar Partylite´s ljus. (gratisreklam för dem ja ja... jag vet). Förutom att de doftar underbart, så är det sån kvalitet och man kan känna sig säker när man tänder dem och lämnar dem. Som man inte ska göra...jag vet! 
Nu i vinter har vi haft ljus tända varje dag, jag skämtar inte om jag säger att det säkerligen har gått 6st 100pack. Då inte Partylite, för då hade jag varit ruinerad.  Vågar inte ens tänka på hur dyrt det hade varit om det hade varit Partylite istället för Ikeas. ujuj.

Imorgon bär det av mot Ikea, medans bästaste systeryster skall vara barnvakt åt vår lillprins. Eftersom vi bor så långt från ett Ikea varuhus, måste vi passa på att handla när vi är i storstan. Denna gång behöver vi rätt mycket saker....vissa av dem väldigt viktiga. Alltså inte bara strunt, som man kanske kommer hem med annars. Nu skall det inhandlas badrums skåp/spegel och hylla. Köksbänkskivor och möjligtvis skåp. Får ta foto och visa er sen.


Ps. Ikväll bär det av mot Globen och komikern Jeff Dunham. Ska bli riktigt skoj å se han live, och med en ny show. * tack farmor för att du passar huset och vattnar blommorna* Ds.

Inga kommentarer: