tisdag 19 april 2011

Snart klara med gästtoan.

Handukshängare Ikea, ljushylla Indiska, ljus Partylite och handdukar från Finland.

Handfatskommod Ikea Freden. Toasits Ikea Freden.

Hylla Indiska, Ängel från Frankrike. Partylite ljus Forbidden Fruits.

Äntligen är kommoden under handfatet på plats. Visst blev det snyggt?!!
Det är fortfarande lite småfix som är kvar. Mosaik och badrumsskåp skall upp måste även hitta en mindre badrumsmatta. Sen vet jag inte om jag skall ha nån sorts gardin eller inte. Blir så tomt utan, men kanske för pråligt med. Vad tycker ni läsare? Kommentera gärna!


5 kommentarer:

Sofie sa...

Ingen gardin!
Ser superfint ut!!

Martina sa...

hej syster...
JÄTTE FINT!!!!
tycker inte du behöver nån gardin, kan blir lite "mycket"

sakanr dig massor
Kram

marrimoster sa...

vad fint det blir,. jag var till sälen i måndags med mina arbetskamrater , på gammelgården på konferance, vilket mysigt ställe det var med underbart god mat. kunde förstås inte låta bli att äta en våffla med hjortronsylt o grädde till efterrät

LOTTAS HOME sa...

Så fint det blir!
Tack för din kommentar hos mig.
Glad Påsk till dig också!
Kram Lotta

Anonym sa...

I read this paragraph completely regarding the comparison of newest and earlier technologies, it's awesome article.
Also see my web page: unlock iphone 4s sprint