söndag 19 juni 2011

Auktionsfynd. del 1

Dess småfynd ropade jag in idag. En servis med kaffekanna, sockerskål och gräddkanna. Sammanlagt 39 delar för ynka 200:-. Rörstrand dessutom. Eftersom vi inte har nån finservis tyckte jag denna va ett kanonköp.

Pigtittaren ropades in för 125:-, helt sjukt. Har budat på sådana på Tradera tidigare och de slutar långt över 300kr (iof va de med låda under spegeln). Vet inte om jag ska måla om den eller låta den va så shabby som den är. Vad tycker ni? Får be om ursäkt för de superkassa fotona, vet inte vad min kamera (eller hon bakom den) gör ibland.
Imorgon ska jag ta foton på de andra fynden, de står fortfarande i släpet på gården, eftersom det spöregnade när vi kom hem. Sammalagt 7 timmar va vi iväg idag, lång dag för Alfons och oss. Vi lyxade till det med en middag på China restaurangen i Malung. Kan verkligen INTE rekomendera den. Vi tror de värmde maten i micron =/.


1 kommentar:

Jessica sa...

Wow, vilka fynd!!!! Vet du om det är några auktioner på G i Moraområdet snart??
Kram kram