måndag 13 juni 2011

Trädgårdsblommor.

Dessa växer i vår rabatt nedanför köksfönstret. Kul att det kommer upp blommor som man inte vet vad de heter eller att de ens finns där.

Dessa fina "hjärter" blommor hittade jag ovanför diket tillsammans med alla Lupiner och de övriga blommorna i buketten.

De gula "Boll" blommorna är jättegulliga och detta blev en färgstark bukett. Inte direkt mina älsklingsfärger, men buketten blev så fin så den får pryda ett av fönstrena hemma.
Har inget minne av att det finns 2 färgade lila lupiner, jaja...man börjar väl bli gammal hhihi.


1 kommentar:

Lisa.L sa...

Ååå vad bra :D äntligen kan jag kommentera din blogg ! D gick inte för nån dag sen och du har ju vart så flitig och skrivit åt mig :D gillar din pall med cupkakes på :D så cahrmig och sööt!
Du har d verkligen fint hemma :D
Man brukar oftast må illa i början, d gjorde jag då jag väntade Edvin. Hade då även svårt för stekt mat,l speciellt oset och lukten.

Ta hand om dig! kram