söndag 10 februari 2013

Bröd box



Verkar som många bloggisar handlar på Ica maxi. Dessa fina brödboxar har jag sett hos flera sen jag köpte vår. Jag är så glad att ha hittat en sån här som inte kostar skjortan. De jag har kollat på tidigare har haft prislappar på ca 800kr. Denna från Ica kostade typ en fjärdedel....mycket prisvärt. Jag förvarar dock inte bröd i den just nu, eftersom jag ej ska äta sånt när jag försöker äta Gi/lchf. Däremot har jag alla "nyttiga" ingredienser till min nya kost i den. De får plats perfekt. 
Jag är själv lite förvånad att jag valde en turkos, ingen rosa! Kan ju vara för att de endast hade den i lila och turkost hihi. Köket hemma hos oss går i nuläget i vitt, beiget och turkost.
Med liiite inslag av rosa ;)

Har förresten haft visning av huset i helgen, kom flera intresserade, så imorgon kommer "domen"....vi hoppas såklart på budgivning, men vi får väl se.
Om det blir flytt, hur gör jag då med bloggnamnet. Vi kommer ju flytta från fjället....och längre in i landet...hmm...den tål att tänkas på...


2 kommentarer:

Sofi sa...

Hej!

Å den är så fin!
Har ju hört att Ica Maxi har massor av fin inredning nu, men jag har inte varit där. Dags för ett besök snarast tror jag:)

Så spännande med husvisning;) Kommer ihåg när vi sålde vår lägenhet, det var visning när vi var i Italien och vi låg på stranden när buden började komma in, så spännande och kul:)
Hoppas det går lika bra för er!

Kram på dig

Unknown sa...

Är också lite sugen på en sån brödbox. Dock tror jag att jag kommer ledsna på den ganska så fort, tycker inte om att ha så mycket saker på köksbänken. :)
Så spännande med husvisningen! Hoppas hoppas nu att det blir budgivning!

Önskar dig en bra start på veckan!
Kram