onsdag 27 februari 2013

Ny last/mellis


Jag har en last, och det är detta smarriga mellanmål. Eller ja..en burk hallonkesella är det ju. Inte världens nyttigaste, men inte onyttigaste heller. En sån burk som mellanmål, när eftermiddagen börjar kännas tung på jobbet är perfa. Just nu när dagarna känns extra tunga är det bra att ha nåt i magen.

Nu är resan till Finland och begravningen bokad. Både kul och ledsamt på samma gång. Alltid kul att träffa släkten (som jag ser alldeles för sällan) , även fast man önskar att det vore vid trevligare omständigheter.
Denna gång blir det bara jag och syster som åker, barnen får stanna hemma. Av olika anledningar.

Nu jobba lite till, snart gå till bussen och sen vara ledig tills på måndag!!

För imorgon är inte vilken dag som helst utan My´s kalas dag. ( hon fyller ju egentligen år 29 feb...så vi tar och firar henne 28 feb i år.) Tösen kan bara fira den riktiga födelsedagen var fjärde år.
Måste komma ihåg att slå in presenterna idag...gud..vad tar tiden vägen?!

1 kommentar:

Lantligt i smultronbacken sa...

Hihi, det är min last med (men periodvis). Jag gillar vaniljen mest faktiskt och helst med lite banan med
Det är verkligen mättande och bra tycker jag.

Kram Teres