måndag 4 februari 2013

Köket=husets hjärta






Varför är det alltid så att man tillbringar mest tid i köket?
Jag gör det i alla fall, säkert 80% av den tid jag är hemma är jag i köket.
Därför tycker jag att det är viktigt att ett kök skall var fint och funktionsdugligt. Helst med nya vitvaror och det skall vara rymligt. Mysfaktorn är viktig också, jag gillar inte stela/ kalla kök. Det skall vara hemtrevligt och ombonat. Vi är inte helt 100 klara med vårt än, några lister som saknas ( vad är det med dessa lister alltså?!) och sen vill jag byta bänkskiva där spisen är. 

Ny jobb vecka framöver, och mycket att stå i. I eftermiddag blir det ett besök till frissan. Tisdag in med bilen på service. Torsdag visning av huset. Lördag visning av huset. Får se om vi går några visningar också....sånt är kul.
Tjillevippen!

Inga kommentarer: