söndag 17 februari 2013

Praktiskt


Jag tycker om att ha saker jag använder ofta, nära till hands.
Därav min älskade speceri hylla och denna stång på bilden ovan.
I ena skymtar ni tändstickor och den andra är tom. Vilket den ofta är, för där har vi mobil-laddarna. Dessa smarta telefoner är inte så smarta tycker jag. För man måste ladda dem hela tiden och så fort man ska ringa så är batteriet dåligt. Ibland ligger de iaf där de ska, i den tomma burken.
Vart laddar ni era telefoner och vart förvarar ni laddarna?

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja men visst måste man ladda näst intill hela tiden.
Jag laddar oftast här hemma i köket, men även i sovrummet på nätterna.
Har även en laddare i bilen som används flitigt.
Den vanliga laddaren brukar förvaras i en av kökslådorna, men just nu ligger den i min jobbarjacka eftersom jag brukar ta med den till jobbet för att ladda på dagtid. =)

Kram!