söndag 9 juni 2013

Alfons och My = vårt allt!

My i kyrkan,tyst och duktig och flirtade med alla. Nu är hon snart 16 månader, tänk va tiden går.


Alfons med kompisen Ellen i studsmattan. Tänk va kul de kan ha i sådana?!


Dessa underbaringar. Våra mest älskade barn, vad skulle jag va utan dem?
Innan jag fick barn visste jag nog inte vad kärlek va. Ni som har barn förstår nog vad jag menar?

Jag skulle göra allt...ALLT för dem. Om någon skulle göra dem illa, finns det nog inga gränser för vad jag skulle kunna göra med den människan. 

Snart har vi vår familjesemester ihop och ska bara njuta av dagar tillsammans. Bara två veckor kvar till midsommar och lite ledighet-

Nu blir det sängen, haft en helg full av mys i Venjan med svärmor och Bosse.
Hittade fina presenter till dagisfröknarna oxo, på Malungs marknad. skönt att hitta nåt som man tror de kommer gilla skarpt.

Hoppas er helg varit kanon?!



Inga kommentarer: