söndag 2 juni 2013

Tällberg nästa

Foto från Villa Långbergs hemsida

Nästan gått en vecka sen jag skrev sist. Vet inte riktig vart denna vecka tog vägen men fullt upp som vanligt.

Visst ja, vi hade mycket att göra eftersom vi sålde huset i fredags. 
Nu är vi alltså skuld och husfria...snacka om skönt!

Juni välkomnade oss med massa kul och varje helg händer det nånting nu framöver.
Jag börjar måndag och tisdag med en trevlig och kul personalresa till Tällberg vid vackra Siljan.
Ska ha med mig kameran, och hoppas på bra väder så ja kan fota massor.

Nu måste jag packa det sista, har såklart glömt och inte hunnit packa förrns nu ikväll.

Inläggen kommer inte komma tätt nu framöver känner jag...men ett plus denna vecka är att det är 6 juni och en röd dag = ledigt!

Sen fyller sambon år i helgen och jag vill försöka baka en tårta i min nya höga och lite mindre springform jag införskaffade mig på tjejresan till Karlstad.

Som sagt full tupp även denna vecka.

ps. Malungs marknad ska också försöka hinnas med. ds

Ha en underbar första vecka på den riktiga svenska sommaren NU!





Inga kommentarer: