måndag 29 juli 2013

My ett år och 5 månader idag


Idag blir vår lilla DIVA, PRINSESSA, GOFIS, BUSUNGE hela.......ett år och 5 månader. 

Innan jag fick barn förstod jag inte hur man kan älska någon så mycket som man älskar sina barn.
Helt sjukt är det. Skulle gå över eld för mina små hjärtan!

På fotot ser ni My på väg upp på bordet. En sak hon lärde sig på semestern. Dock har hon inte fortsatt med detta hemma, vilket vi är mycket glada över ( eftersom hon är så klumpig)

Hur står det till ute i bloggatmosfären egentligen?!
 Känns som många har tagit bloggvila, bloggpaus eller bloggsemester. Några har börjat planera hösten redan, fast de flesta ligger mest på stranden och latar sig.
Själv sitter jag inne på ett kontor hela dagarna och smälter bort.

Lite kul har jag när det är sommar och jobbar, jag jobbar ensamt och någorlunda ostört. Många vigslar och glada människor och fina blommor och kyrkogårdar. 

Själv ser jag fram emot vintersemestern i december, som nu  är beviljad och snart skall betalas. 
Jag och Mats har bestämt oss att ta med oss saker till SOS Barnbyar som finns i närheten där vi skall bo i Gambia. Så om ni söta bloggisar vill skänka lite pennor, leksaker eller liknande saker får ni gärna göra det till oss så tar vi med det ned. 

Nu fundera på vad vi skall laga till middag, sen kolla vad för kläder jag skall ha på mig på en kort fjällvandring imorgon.

Tjingeling!





Inga kommentarer: