måndag 8 juli 2013

Vunnen bloggtävling!!


Hej kära bloggisar där ute i sommarvärmen, jag har inte tynat bort utan bara haft massa annat för mig än suttit vid datorn.

Det har varit två fullspäckade veckor med stugvistelse i Småland och Gekås besök (som ni som följer mig på Instagram har redan sett detta, Malisslo heter jag där om ni är nyfikna på mina "fynd")
Efter Smålandsveckan bar det av mot födelseorten ( min inte barnens ;) ) och mysvecka med barnens Mofi och moster. Vi hann med massa lek och bus och ett minnesvärt besök på Kolmården. Jag fick nästan en tår av den magiska Delfinshowen "Life". Vi han se massa djur och vädret va toppen. Får se om jag orkar ladda över alla hundratals foton från kameran och skriva ett inlägg om Kolmården, har massa fina delfinfoton som jag måste visa.

Nu till den stora nyheten, som gjorde mig superglad.
Jag har vunnit en bloggtävling som jag gjorde i samarbete med Lego Duplo och Buzzador.
Det vinnande inlägget kan ni läsa om ni klickar på länken nedan:








Det roligaste är att jag inte minns vad vinsten är. Jag har tyvärr slängt broschyren ( eftersom jag aldrig vinner nåt) och det va i den det stod. Så om det är någon "Buzzare" där ute som också Buzzade Duplo lego och har broschyren kvar, får gärna berätta vad Bloggvinsten var. Annars får vi en mycket trevlig överraskning när det kommer en avi med posten och vi hämtar ut paketet.

Trevlig kväll där ute och passa på att njuta av den svenska sommaren nu!


1 kommentar:

Unknown sa...

Hej!
Hugos färg har också alltid varit grön enligt mig. Babyblå är ju så typisk pojkfärg och blir därför lite tråkig.
När jag får välja kulör på skrivbordet blir det nog en grå ton.
Låter som ni haft riktigt bra veckor!
Så roligt med vinst och spännande att inte veta vad det är för något. =)
Ha det gott!