torsdag 16 januari 2014

Tävling hos Elinochalva i samarbete med miniroom.se och SillyU




Nu när vi skall flytta sitter jag rätt så mycket och funderar på hur barnens rum skall inredas. Vilket absolut inte är en börda vill jag lova. Älskar det!
Jag följer många inspirerande bloggar och instagramkonton där jag drömmer mig bort i inredningdjungeln.

I dagens läge har My "bara" en spjälsäng och sina dockleksaker och dockhuset jag är i fart med att renovera. Barnköket jag gjort skall även få stå i hennes rum. Har inte riktigt bestämt mig för vilka färger hennes rum skall gå i, men det lutar åt mint/rosa och vitt och inte så prinsessigt. Mer åt trendigt retro och med smarta förvaringslösningar.

En av de bloggar och instagramkonton jag följer är Elinochalvas, och just nu har hon en tävling i samarbete med miniroom.se och SillyU. De har så söta saker, så man skulle vilja ha allt.
Tävlingen hittar du här om du också är nyfiken och sugen på att vinna nåt fint?!

ps, mitt val är det jättesöta och fina spjälsängsskyddet på höger sida. ds

Inga kommentarer: