måndag 27 januari 2014

Vardagsrummet & hallen


Lite mer nya snyggingar från Ikea. Jag vill gå lite mer åt det moderna men samtidigt ha kvar det mysiga i det lantliga. Får se om hyllan får plats, mattan vill jag verkligen ha under matbordet. Nu har jag dock bara sett dessa på nätet, vet inte hur de ser ut i verkligheten.


Hemnes skohylla/ sittbänk skulle bli snygg i hallen, med ett vitt Hemnes skoskåp
och....



Hemnes hatthylla.

I Hallen i nya boendet finns det ett utrymme under trappen som är inbyggt. Där hade jag tänkt gömma undan det mesta av ytterkläderna, för att slippa irritera mig på allt som hänger
huller om buller och är i vägen. Dessa små hallmöbler är till för det som måste vara framme, som man skall ha nästa gång man går ut typ. Och till gäster då såklart.
Får se om det kan ske mirakel.......och detta kan fungera.







Inga kommentarer: