fredag 21 februari 2014

En till Prinsessa!


En ny prinsessa är född.
Stort Grattis till Madde och Chris!

Ska bli spännande å se hur den lille ser ut och vad hon ska heta.
Tänker själv på dagen efter jag hade fött Alfons. Första dagen att vara mamma.
En sån omställning i ens liv. Det bästa som kan hända!

En kul nyhet så här på fredagen.

Eftersom gårdagens nyhet inte var lika rolig.
Min pappa ringde och sa att han hade halkat och ramlat handlöst ned i backen och slagit sig riktigt illa.
Ryggen är blå och han har jättesvårt att röra sig.
Stackars pappa! Han ville så gärna komma upp i helgen när vi ska flytta, och hälsa på Alfons och My.

Det är sådana här saker som gör att man absolut inte vill bo långt från sin familj och släkt.
Jag är ju helt maktlös här där jag sitter ca 45 mil ifrån. Tur att jag har världens bästaste syster som åkte från jobbet för att se hur det var med honom.

Saknar och älskar er båda!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: