söndag 9 februari 2014

Smygtitt på ett tomt vardagsrum

Vardagsrumsdelen där sofforna skall stå. Fönster mot baksidan där ni ser en ...vad jag tror är en syrén. 

Baksidan som är under tak, får se vad vi kan göra med denna del i sommar. Här kommer vi ha sol från lunch till kväll. Så bra!

Denna vy kommer vi ha när vi ligger i soffan.

Matsalsdelen i vardagsrummet  ( en liten del av den). Här skall jag försöka få till en urmysig del, där vi kan sitta och äta långa och goda middagar ihop med nära och kära.

Ett problem jag har och alltid har haft, är att jag har så svårt att se framför mig hur det kommer bli efter att man har renoverat. Alltså föreställa mig hur saker kan se ut med andra färger och sånt. Är ni med mig?
Någon annan som är så? Eller nån som har tips på hur man ska tänk om?


Här fick ni en liten titt på ett tomt vardagsrum. Vi hoppas att golvläggarna blir klara denna vecka. Hade varit så skönt att kunna börja flytta in. Dock har jag inte så stora förhoppningar, då jag vet hur hantverkare "jobbar".










Inga kommentarer: