måndag 10 februari 2014

Hallen uppe

Här är hallen sett från det som kommer bli My´s rum. Även övervåningen kommer få nya golv, vilket jag är så glad över. Tapeterna får duga så länge.en rätt så smal hall, den är väl ca 100cm bred. Hissgardinen lämnade förra ägaren kvar.
Till höger ser ni dörren in till badrummet. Direkt till vänster är ingången till vårt sovrum och längst bort till vänster Alfons rum. Längst bort till höger i bild är det ett liten inne förråd och sen trappen ned.

Här ser ni hallen från andra hållet.
Inte mycket till hall, men den ska nog gå att få mysig. Eftersom det inte finns någon taklampa eller uttag för det, får vi ha vägglampor eller nån lampa stående på nån smal skänk eller liknande. 

Jag tar gärna emot tips av alla ni inredningsintresserade där ute. Jag stirrar mig lätt blind på hur det kan se ut i mina ögon. Kul att höra hur någon annan skulle ha gjort!
Lämna gärna kommentarer, både ris och ros!

Inga kommentarer: