fredag 13 juni 2014

Chans att bli veckans blogg - hjälp mig!






Ni kanske ha sett att min blogg är med på besökstoppen? En sida med massor av bloggar, där man kan bli medlem och botanisera i bloggvärlden.

Varje vecka har en blogg chansen att bli Veckans blogg, och nu har det blivit min tur.
Jippie!
Fredagen den trettonde och allt!

Att bli veckans blogg innebär att man syns på förstasidan på Besökstoppen och har därmed chansen att få fler som hittar till ens blogg. Det skulle vara jättekul att bli uppmärksammad på det viset. Det gör det 1000gånger roligare att skriva inlägg, då man har fler som läser. Även fast bloggen är lite som en dagbok för mig. 
Jag är ju så glömsk, så det är roligt att gå tillbaka och se man gjorde för ett eller flera år sedan.

Jag tävlar mot fyra andra bra bloggar, så nu behöver jag alla röster jag kan få!!

HÄR kan du rösta! Scrolla ned lite så hittar du röstningsformuläret i fjärde kolumnen/rutan till höger på sidan.
Det som är bra är att man inte behöver ha en egen blogg eller facebookkonto eller liknande för att rösta. Klicka bara in på besökstoppen och lägg din röst!

Rösta på:  En blogg om fjälltoppar & inredning!
Glöm inte att ni kan rösta en gång varje dag i en veckas tid.

Det vore jättekul om jag vann omröstningen, så tack på förhand snälla ni som röstar på mig!

Jag önskar att jag kunde ge alla som röstar en smarrig cupcake som på bilden. God vaniljcupcake med mjölkchokladfluff toppad med minismarties!

Trevlig fredag och helg på er alla bloggisar!











Inga kommentarer: