torsdag 22 januari 2015

Nya kuddar




I höstas, innan jul så blev jag helt fast i Aliexpress (som ni sett i några inlägg innan) och hittade då dessa ursnygga kuddar. Har gillat den marockanska stilen länge, men inte köpt något då jag tyckt att allt är så dyrt. Dock inte på Aliexpress. Två av dessa blev runt 150kr! Verkar vara av bra kvalité, men som vanligt kommer jag säkert vara jättenervös när jag skall tvätta dem första gången.  
Nu behövs det bara nån accentfärg i vardagsrummet och jag vet inte vad jag ska välja. Har ju egentligen köpförbud (skulle inte handla nån inredning, det va ju nyårsmottot). Rosa och blått verkar vara lite "inne" just nu, men det har jag ju haft så mycket så det är jag trött på. Iof har jag mycket saker i de färgerna, så det blir ju billigast så.

Ibland dyker inspirationen och motivationen upp, men det är inte ofta nu för tiden. Min koncentrationsförmåga är lika med NOLL. Huvudet vill lixom inte samma saker längre, eller nånting överhuvudtaget. Svårt att förklara.

Torsdag redan....blir att planera helgen lite med resten av familjen. Vad ska ni hitta på?

3 kommentarer:

Pysselnisse sa...

Snygga, älskar svartvitt! Svartvita produkter lottas ut i 2 tävlingar hos min vän Carola:
http://roomofkarma.se/, ett litet tips.:)

Sofia Nämming sa...

Har du inte något snyggt tyg att sy upp något av? Nån gardinlängd eller kanske något klädesplagg kan ju bli en kudde. :0)

designofluna sa...

Vad snygg den svartvita kudden var!