tisdag 3 juli 2012

Camping på älven i Sälen?



Vet inte om ni ser vad som står på skylten som står på lilla "ön" mitt i älven?
Camping står det och så pekar pilen åt Sälen byn hållet. 
Denna vy såg jag en morgon förra veckan och va tvungen att ta fram långa objektivet för att se vad det va. I brist på kikare får man ta det man har...långt zoom objektiv hehe.Först trodde jag det va en älg eller nåt som försökte simma över. Garvade för mig själv när jag tittade på fotona i kameran...vem sjutton har satt fast en skylt där nere...utanför vår tomt där det inte brukar va nåt mer än fågelbon när älven är låg. Jaja..kul att nån har humor iallafall. För ner mot Sälen byn finns ingen Camping så vitt jag vet.

Idag är det en strålande dag, solen skiner från en klarblå himmel och jag har varit ute hela förmiddagen. Fått nåt myggbett och sprungit från gigantiska getingar...usch..det är det värsta med sommaren. Alla kryp!!! Blä!!
Nu är jag inne och äter lunch och leker med My....det är ju inte väldans roligt att ligga i vagnen hela tiden...tydligen...hihi.

Visst ja..nu har jag öppnat LOPPISEN också....inte nån kund än..men trafiken är rätt lugn förbi här så det är inte så konstigt

Inga kommentarer: