onsdag 11 juli 2012

Träningspjukk



Kände mig som världens tönt när jag började träna på nya träningscentret här i Sälen. Fick leta lååångt in i garderoben efter nåt att ha på mig. Första gången blev det Mats gamla sunkiga omoderna blå träningsbyxor och en stor t-shirt. Kändes som jag verkligen INTE hörde hemma på ett gym. Fick ångest och efter ungefär 3 pass åket jag till Stadium outlet i byn för nya tajta byxor och en tränings-bh. När jag köpt det i svart passade inte mina gamla vita träningsskor till, så då va jag ju tvungen att köpa skor hihih.
Det blev då dessa skönheter. Jättesköna och bra att träna i. Training-tone heter dem och är från Reebok.
De är inte riktigt lika "höga" som easy-tone, men snarlika i modellen. Sen va det ju inte så tråkigt att de va rosa och svarta..Tyvärr har jag dock inte använt dessa denna vecka, då vi haft besök och tiden inte räcker till, till träningen.
Viktresan går väl sådär, försöker äta nyttigare, men det blir ingen strikt lchf nu. Får börja igen efter semestern.

Nu blir det en tjejgrogg och tv- tittande....tjingeling!

Inga kommentarer: