måndag 26 december 2011

Juldagen i backen.

Såhär glad är man när man ska få åka pulka, och farfar sitter bredvid och busar.

Jag och Alfons hittade en lekplats med klätterställning, vilken han inte ville lämna trots att snoret rann efter en låång stund där.

Tjoflöjt ...här va det utstående mage al´a basketboll innanför jackan...blir lika förvånad varje gång jag ser mig själv.

Wihoo va kul det är att klättra och gå igenom tunneln på klätterställningen.

Pappa M posar med brädan i högsta hugg. 

Det va lite foton från vår dag i Kläppen på Juldagen, vädret va okej. Nog första gången det är plusgrader denna tid på året. Tur är att snön fått hålla sig kvar iaf. Rätt så mycket folk, men inte så många backar öppna.

pssst..... nu har jag precis tagit ut en Dumle-pepparkaka-kladdkaka ut ugnen och det doftar ljuvligt i köket. Mums!

2 kommentarer:

Emsan! sa...

Han e juh bedårande o det är du med! Jätte vacker Malin <3 Ser att Magnus har en sådan overall jag vill ha.. fuskis o Mats ser välldarns fräsig ut i sina snygga kläder! Kram på er!!!

LyckligaPraliner sa...

Åh vilken liten sötis han är! Alfons alltså menar jag :)) Och du också med din kanonkula, kanske mer som en pilatesboll :)

Ann-Louise