tisdag 20 december 2011

Vit jul

De ljusa dagarna lyser med sin frånvaro, igår snöade det hela dagen och mörkret kommer redan vid 15 tiden. Jag hinner knappt se ljuset om dagarna.
Men vad gör det...för vi ha SNÖ..och får en vit jul iallafall. Jag hade nog deppat ihop om regnet hade fortsatt. Nu får alla skid-entusiaster i Sälen åka skidor på juldagen och jag får mysa hemma med familjen och släktingar
Kan Julen bli bättre?
Jo...om släktingarna från min sida också kunnat komma. Nu får vi istället tänka på dem när de sitter där på andra sidan Östersjön och äter kålrotslåda och morotslåda och myser.;)
Syster får jag förhoppningsvis se på nyår och pappa får vi tvinga upp senare ;P

Psssssssst....En superduper kram till min moster Maj-Lis som har skickat ett mycket spännande paket med posten, som jag INTE har öppnat än. Har kunnat hålla mig. Lovar att sätta ut foton på innehållet efter Julafton. Älskar oväntade paket...och goda tankar. Tack tack moster!! Du ska veta att alla dina juldukar du gjort åker fram i december...älskar dem! Önskar jag kunde virka så fint som du!


Inga kommentarer: